ניקוי חול בהתזה
1 באפריל 2019צביעה בתנור למתכת
15 באפריל 2019תהליכי קסטומייזינג ושימוש בצבע עמיד בחום גבוה על בסיס קרמי
רייטק – Rightek ממליצה על צבע עמיד בחום גבוה לקסטומייזינג. צבע על בסיס קרמי – סרמור, לצביעת חלקים ואלמנטים ממתכת אשר אמורים להיות חשופים לחום גבוה. תהליך הצביעה היסודי והמלא של צבע עמיד בחום גבוה – סרמור, מבטיח עמידות בחום עד 1100 מעלות.
לפרטים פנו אלינו בלטלפון – 054-650-0543 או דרך צור קשר.
ביצוע קסטומייזינג בעזרת ציפוי קרמי – צבע עמיד בחום גבוה – סרמור
תהליכי הצביעה של רייטק – Rightek לצביעת גופי מתכת בצבע עמיד בחום גבוה לקסטומייזינג – סרמור, מיועדים לאפשר לכל העוסקים בתחומי קסטומייזינג של כלי רכב גלגליים, ארבע גלגלים ודו גלגלים. להעניק לכל חלק ברכב גם לחלקים אשר חשופים לחום גבוהה מאוד את המראה לפי בחירתם.
צבע עמיד בחום גבוה – סרמור של רייטק, שונה באופן מהותי מצבעי ספריי או צבעים אחרים עמידים לחום, בהם משתמשים לעיתים בתהליכי התאמה אישית קסטומייזינג. כאשר בוחרים לצבוע מניפולד – סעפת פליטה, אגזוזים, מגיני אגזוז, מקרנים או כל חלק אחר אשר חשוף לחום גבוהה, בצבע רגיל עמיד בחום של 600-800. לא ניתן להגיע לאיכות ועמידות, אשר ניתן להשיג בתהליכי צביעה יסודיים הכוללים את כל השלבים בהם אנו משתמשים.
סרמור – צבע קרמי עמיד בחום לא רק עמיד בחום של 1100 מעלות צלזיוס. תהליך צביעה זה מעניק לציפוי הצבע תכונות ואיכויות נוספות.
אנו ברייטק – Rightek מאמינים בהנגשת תהליכי הצביעה המקצוענים והאיכותיים ביותר, גם לגורמים פרטיים.
בעלי עניין אשר קסטומייזינג, התאמה אישית של כלי רכב, אינו המקצוע הראשי שלהם. לקוחות אלה עדיין מעוניינים להגיע לרמות האיכות הגבוהות ביותר, בתהליכי הצביעה של חלקי האופנוע או הרכב שלהם.
רמות גימור ואיכות אשר מאפיינים את הרף הגבוה של יצרני החלקים המקוריים. תהליכי הצביעה המקובלים בתחום מקצוע קסטומייזינג. קסטומייזינג שבו חלקים שונים של הרכב והמנוע (גם לרכבים וגם אופנועים) עוברים צביעה מותאמת לטעמו של בעלי הרכב. לעיתים בתהליכים אלה מיוצרים חלקים באופן מיוחד לצורך ההתאמה ויש צורך לצבוע, לצפות אותם, בצבע עמיד בחום גבוה לקסטומייזינג כמו חלקים מקוריים. סרמור – צבע קרמי עמיד בחום מאפשר קבלת תוצאה באיכות הטובה ביותר.
רייטק מקפידה על שלב בסיסי, ראשוני, של ניקוי חול, לכל תהליך צביעה בטכנולוגיות מתקדמות. ללא ניקוי חול אשר מאפשר חשיפה מלאה של המתכת הבסיסית ממנה מורכב החלק לא ניתן להגיע לשכבת ציפוי מושלמת של צבע קרמי עמיד בחום – סרמור. לפני כל סוגי הצביעה שלנו, גם בצביעה חשמלית בתנור אלקטרוסטטית באבקה לצביעת חלקי רכב קסטומייזינג כגון צביעת קליפרים וצביעת ג'נטים אנחנו מקפידים על ניקוי חול יסודי.
תכונות ייחודיות של צבע עמיד בחום גבוה לקסטומייזינג – סרמור על בסיס קרמי
עמידות בחום – התכונה הבולטת ביותר של סרמור – צבע עמיד בחום גבוה על בסיס קרמי היא כמובן עמידותו בחום של מעל 1000 מעלות צלזיוס. עמידות בחום זה מבטיחה שציפוי הצבע לא יפגע כתוצאה מהתחממות הנובעת מתהליכי עבודה של או חימום חיצוני של החלק הצבוע. מדובר על חסינות, עמידות לחום שאינה מושפעת גם במיקום הקרוב ביותר למנוע בנקודת הפליטה עצמה מהמנוע (גם אם הוא טורבו).
עמידות בקורוזיה – סרמור – צבע קרמי עמיד בחום הוא צבע בעל עמידות גבוהה ושומר על המתכת עצמה מתהליכי קורוזיה. ביצוע מקצועי של הצביעה מבטיח כיסוי מלא ואחיד אשר ישמור על החלק מהשפעה לש תהליכי בלאי כתוצאה מקורוזיה.
שכבת בידוד – צבע עמיד בחום גבוה על בסיס קרמי – סרמור מהווה שכבת בידוד ומורידה באופן משמעותי את רמת החום בחלקו החיצוני של החלק הצבוע. שימוש בצבע קרמי סרמור בתהליכי קסטומייזינג מבטיח שרמות החום שיוקרנו מהחלק הצבוע יהיו נמוכות משמעותית מאשר רמות החום אליה החלק נחשף מבפנים.
עמידות לשינויי טמפרטורה קיצוניים ופגעי מזג האוויר – תכונותיו המולקולריות של הצבע הקרמי סרמור – צבע עמיד בחום גבוה לקסטומייזינג, מאפשרות יצירת ציפוי צבע אחיד בעל יכולת שמירה על שלמות ואחידות שכבת הצבע גם בשינויים קיצוניים ומהירים של הטמפרטורה לה נחשף החלק הצבוע. עמידות זאת מונעת היווצרות פגמים בשכבת הציפוי הקרמי ושומרת על החלק לאורך זמן רב.
חשוב לציין ששכבת צבע זאת היא גם בעלת עמידות גבוהה לחיכוך ויוצרת ציפוי עמיד ברמה גבוהה יחסית גם לפגיעות מכניות.